vianna

Alla inlägg under februari 2012

Av vianna - 4 februari 2012 16:19

Heej alla fina läsare!

Nu är jag hos hannis och väntar på veris ska komma!

Hon har värdens sööötaste nin (kanin)!

Hon heter snufsan men kallas snufsis!

Hannis ska kanske lägga ut en bild på henne!

// Idahoo!

Av vianna - 4 februari 2012 15:42

Hej! Hannis här. Som ni kanske ser så gjorde jag om headern lite så att det blev lite mer smink och nagellack!

Nu hoppas jag bara på att Veris och Idahoo gillar det! Ja, Veris jag ska ringa dig nu ♥

Av vianna - 4 februari 2012 15:39

Nu sitter jag och väntar på att Hannis ska ringa för vi kanske skulle va idag så ring hannis ring ring ring ring ring ring ring nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 14:52

Hej Veris här! Nu har jag presic kommit hem från Fotbollen och efter fotbollen var jag hos mormor och morfar och fika för ena min moster fyller år snart. På fotbollen blev jag skit trött men jag lärde mig en ny fint :) så det var ju bra. Jag har godis förbjud till vi ska åka till USA och det är på sommaren så jag tänkte frästa mig själv lite kolla: Jag älskar choklad mest!!!!!!!!!!!!!!



 HEJ DÅ GODIS....eeeh....läsare menar jag          //Veris  

Av vianna - 4 februari 2012 14:13

Hallå alla söta läsare, nu har jag precis ätit lunch och ätit en semla men jag har ingen bild...

Nu tänkte jag säga vad jag vill ha i present!
canon eos 600d+tilltugg

åhlens presentkort

iphone4s (vit)

love shampoo och balsam

nu kommer inte jag på någe mer att säga!

//Idahoo... 

Av vianna - 4 februari 2012 12:19

Hej Veris här! Jag har gjort några videos som jag har lakt ut på youtube (på youtube heter jag MissVB8000). Jag tänkte visa ett av dom fem videoklippen jag har lakt ut på youtube. Det heter Gör din blogg snyggare på bloggplatsen.se .  Jag visar den här på bloggen men glöm inte att gå in på min kanal på youtube. kolla nu:



 Jag är med min kompis Moa på videon.

Baj baj

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 12:12

Jaaa!

Hannis bloggade också lite vad kuul!

ok hon ska fråga jennystar på msp om hon kan kolla in våran blogg och kanske tipsa om den, det ska bli så kul!

I kanske kommer bli kända..

//Idahoo...

Av vianna - 4 februari 2012 12:04

Hej! Hannis här! Idag tänkte jag tipsa om en tjej som heter Michelle Phan! Hon är en jättesöt tjej som gör otroligt rolig makeup videos! Jag tänkte bjuda på en video som inte lades upp för så länge sedan!



Åh, hon är ju bara för söt!

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards