vianna

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av vianna - 3 februari 2012 22:28

Hej Veris här! Nu sitter jag och spelar wordfeud med Idahoo( Jag leder jäjä). Ja ja ...ehhh.....jag ska typ sova snart  jaja. Juste vi prövade att fixa designen snyggare på Idahoos dator och det gick som ni ser men den vi tänkte ha funka inte men den blev iallafall snyggare.

//Godnatt och baaj baaj! 


Av vianna - 3 februari 2012 18:31

Kul att veris också bloggade lite, men nu ska jag snart äta och jag är så glad för att mello (melodifestivalen) börjar imorron och jag ska kanske sova över med min andra bästis Hannis (hon "äger" också bloggen) och mysa med godis och snask.. 

Nu tänkte jag tipsa om två jätte bra bloggar.

Först: Booodin.blogg.se det är Jennyfers (Jennystar på moviestarplanet) personliga blogg.

Och sedan: Dejanapasic.blogg.se det är dejanas blogg (dejanapasic på youtube)

Hoppas ni får en bra kväll!

//Idahoo...  

Av vianna - 3 februari 2012 18:15

Hej! Idahoos bästis veris här! Nu har jag precis kommit hem från en promenix (promenad) med pappis (pappa). Innan det gjorde jag och pappis en pulkabake på vårt berg och innan det var jag med Idahoo och gjorde en ny nagel design ingen speciell nagel design men ni kan få se den endå.    

(Lite suddig sorry)

Men alla fall.........ehh så här tänkte vår design se ut men det är något fel på min dator  så det blir den fula och konstiga designen fortfarande. Nu kommer bilden:

 

Rätt snygg väl ja, ja.

baj baj /veris 

Av vianna - 3 februari 2012 17:28

Jag vet, blogg designen är skita ful men aja detta är mitt andra inlägg. Det värkar (stavning?)

som det bara är jag som bloggar..

//Idahoo..

Av vianna - 3 februari 2012 17:01

Heej! Hoppas många kommer läsa våran blogg, jag kallas idahoo...(uttalas ajdaho)  

Vi kommer att göra videos när vi visar nagel designer och smink!

Vi kommer att försöka att uppdatera så mycket som möjlig.

Det var nog allt...

//Idahoo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards