vianna

Alla inlägg under maj 2012

Av vianna - 27 maj 2012 19:42

Hej Veris här! Iadg ahr jag slagit i min fram tand så den blev lös men den har jag redan har tapppa, hoppas den inte losnnar! Tänk att Loreen vann Igår så himla roligt, hon är värkligen duktig!

   Tänk nästa år ska schlager-EM va i sverige!!!

   

Av vianna - 25 maj 2012 17:50

Hej hej, Idahoo här, idag ska jag ha ett scary party  , vi får se om jag lägger ut några bilder lite senare. Jag fyllde ju den 16 så idag blir det party, men aja!

Bye!  

 

Av vianna - 22 maj 2012 17:31

Hej hej, Idahoo här! Nu håller jag på med en nagel design men det är ingen speciell men vi får se om jag lägger ut någon bild men jag ville bara blogga lite för jag har inte gort det på ett tag.

Men aja Bye!

 

Av vianna - 18 maj 2012 08:27

Hejsan allihopa! Igår kom jag hem från Paphos, Cypern. Jag har haft det jättehärligt! Jag har solat och badat och varit på ett vatenland! 

 



Hejdå!



Av vianna - 17 maj 2012 08:23

Hej Veris här! Nu har jag sovit en natt har på landet. Igår kom vi hit typ 4 sen fiskade, sparka boll, lekte med Milla och kolla på film bland annat. Jag har redan haft det super bra här på landet men vi ska ju sova här minst 3 nätter till! YHEE!!!!!!!Hoppas jag inte får det för skoj!!!//Veris:)

Av vianna - 16 maj 2012 15:16

Hej hej Idahoo här, idag fyller jag 11 år!   Så nu tänker jag berätta lite om vad jag har fått, men jag kommer få fler presenter ikväll, imorgon och på fredag!   Men aja, jag fick en check på 2000 kr  , det stog på att om jag lyckas sammla 2000 kr själv så kommer jag få ytterligare 2000 kr att köpa t.ex en kamera för. Jag fick även massa kläder, ett kit från olive naturell men en body lotion, en handkräm och en dusch och badtvål, och jag fick en nässesäs (stavning) men sminkborttagnings servetter, deo ansiktsvatten och pads. Det var allt jag fick imorse men jag kommer somsagt få mer snart! 

Bye!  

    

Av vianna - 16 maj 2012 11:14

Hej Veris här! Nu sitter jag i bilen på väg mot landet. Det ska bli sååååååå skönt! Men det är typ 5 timmar till tills vi är framme, men jag klarar mig nog. Jag skriver på en iPad, bara så ni vet för min dator har inget inernet! Ni vet väl att Idahoo fyller år idag GRATTIS! Nu får jag väl sitta och ha så tråkigt som jag alltig har haft den här bilresen, jag ska försöka hitta på något kul!!!!!!!Bye!// Veris

Av vianna - 15 maj 2012 20:30

Hej Veris här! Idag har jag varit med min kompis Tuva, vi kolla på mina sötnosar alltså kattungarna! 

Här är en av dom!   

Sooooooo sweet!!

Bye!



   


Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards