vianna

Alla inlägg under februari 2012

Av vianna - 29 februari 2012 16:38

Hej Veris!! Jag tänkte att ni kanke vill se min gubbe på MSP (Moviestarplanet). Jag är inte snygg för jag slutade med det i typ ett år men nu har jag börjat igen. Look at:

    Som sakt inte så snygg men aja!

Chingling!!

   

Av vianna - 29 februari 2012 16:00

Hej Veris här!! Sorry att vi inte har skrivit på så läng. Men nu har ju skolan börjat och man har ju varit upptagen med kompisar och pluggade. Men idag tänkte jag skriva lite. Idag har jag inte vart med nån men idag efter skolan var jag kvar på skolan med några killar + såklart Hannis och Idahoo. Vi var typ bara där och sprang runt och kolla lite för vår skola har renoverats. En bild:

    Hej då!!

   

Av vianna - 26 februari 2012 08:11

Hej Veris här! Nu har jag precis vaknat och idag  ska jag kanske till stallet och den 2 mars ska jag kanske kolla på Mello live. Om vi sk det ska jag göra en jätte cool skylt: Det sk först stå Heja Sane sän ska jag rita en banan. Haha det ska bli kul. Igår gjorde jag en ny nageldesign look at:

   

(Sorry lite suddig bild) 

Chingeling!!

   

Av vianna - 24 februari 2012 11:42

Hej Veris här! Nu sitter jag och tänker på vem jag ska ringa, jag har ringt typ 20 stycken men ingen har kunnat elr svarat. Jag får väl hitta på något själv idag!

Chingeling!!

   

Av vianna - 23 februari 2012 20:55

Hej Veris här! Idag var jag hos docktorn och hadde hörselprov och så kollade en docktor mig i örat. Docktor som kollade mig i örat gjorde så jag fick en litten parpers bit på trummhinan för jag har ett hål i trummhinan som gör så att jag hör sämre men när jag fick den där lila pappersbiten på trummhinan hör jag mycket bättre (Jag har inte hört som man ska i hela mitt liv).Vi bestämde också att jag skulle oupurera mig för 4 gången. På hörselprovet fick jag göra 3 olicka hörselprov på varje öra. Efter vi hadde varit hoss docktorn shoppade vi t.e.x en tjock tröja, två nagellack, en smink borste och ett block klistermärken som det står mitt namn på mm.

Hejdå!!

   

Av vianna - 23 februari 2012 18:01

Heej, Idahoo här!

Nu är jag i fjällen!

Jag är på ett hotell och äter ostbollar men jag ska till ett annat hus imorron för några kompisar har en stuga här!

Vi ska åka massa skidor och vi kommer hem på söndag.

Men nu ska jag  lägga ut en bild!

'

Hej dåå!

   

Av vianna - 23 februari 2012 08:45

Hej allihopa, Hannis här. Igår så åkte jag och mamma in till Nyköping och shoppade lite, eller inte så lite direkt. Men aja ska berätta lite om vad jag köpte. Först så gick vi in till Gina Tricot och köpte ett par Jeans ett blått linne och en vit USA tjocktröja. Sen gick vi till H&M och köpte en blå munkjacka och ett lösnagellim och en Dip Liner. Sen gick vi till Lindex och där köpte mamma två jeans och en tröja och jag köpte en magtröja och ett Coca Cola lypsyl. Det finaste jag köpte igår var nog tjocktröjan. Det är den på bilden.



Jag tyckte att den var jättefin iallafall.


   

Av vianna - 22 februari 2012 08:51

Heej idag har vi sovit och vi ska snart äta lite frukors, scones yeey!

Vi kan kanske fota de men jag vet inte..

Imorron ska Veris till docktorn och jag ska till fjäiillen!

Har ni sportlov nu? Vi har det men aja..!

Hare gött!

     

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards