vianna

Alla inlägg under april 2012

Av vianna - 29 april 2012 17:12

Hejsan allihopa! Hannis och Idahoo här! Vi har precis fixat bilder, som vi kan ha i slutet av inläggen! Här kommer de!




   




Hejdå!


 &       

:P

Av vianna - 28 april 2012 19:35

Tja Verran här! Igå sovde jag och Idahoo över hos Hannis, det var Jätte kul! Nu pratar jag med Idahoo på skype och snart ska vi äta! Opssss!! Vi skulle äta nu!!

Ciao!

   

Av vianna - 28 april 2012 16:52

Hej hej, Idahoo här! Idag har jag sovit över hos Hannis och Veris var också med, men jag ville bara säga det men Bye bye!

   

Av vianna - 26 april 2012 17:29

Hej! Idag har jag varit med Hannis och Idahoo. Vi lekte modeller och sprang runt i regnet, det var jätte roligt! Idag på skolan tog vi stelkrampssprutan, jag och Hannis tyckte det gjorde jätte ont med Idahoo tyckte det inte kändes någonting! Nu är jag men Hannis och imorgon ska vi ha kill och tjej dag i klassen! Alla tjejer ska vara killar och alla killar ska vara tjejer, det ska bli jätte roligt!


 

Älskar bilden!


 

Av vianna - 25 april 2012 18:52

Hejsan allihopa, Hannis här! Just nu har jag precis ätit en delikat milkshake! Jag ska visa bilder, och recept lite senare, kameran har inte hunnit ladda upp alla bilder till datorn ännu. Men medans jag väntar, så tittar jag på lite frestande bilder från weheartit.com.




Okej, det blev en bild men aja! ♥


Bye!


   

Av vianna - 23 april 2012 20:57

Hej veris här! idag har jag varit med indre, vi var nere på stan, där köpte jag

en fresh face fluid foundation i färgen nr (nummer) 03 från MIYO för 62 kr och........

 

......en OMG! eyeshadows pallet i färgerna 1.eyelid eyeshadow 2.eye catching colour 3.matt lightening effect från miyo

 för 52 kr!

här är ett förslag som man kan göra av ögonskuggorna

1. ta den gula ögonskuggan över hela ögonlocket!

2.ta den mörkgröna ögonskugan längt ögonfransraden!

3.ta den ljusgröna ögonskuggan under öggon brynet!

så här ser färgerna ut!

   

lycka till!!!

   



Av vianna - 22 april 2012 18:27

Hej Veris här! nu har jag presic ätit upp en kaka, ni vet den där nya sorten "cheesecake".

   Dom är Skit goda!!!!   

Idag har jag varit Med idahoo och indre och aironas! Vi lekte skola och spelade "bomb it 4".

Jag vet att det är väldigt mycket design byte på vår blogg men vi är ju tre som har den så alla måste ju vara överäns om designen! om ni tycker det är jobbigt eller så kan ni bara maila eller kommentera! Kramisar!!  





Av vianna - 22 april 2012 16:11



          

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards