vianna

Alla inlägg under februari 2012

Av vianna - 14 februari 2012 19:19

Hoppar ni har haft en kärleksfull dag!

Ha en jätte bra kväll och hoppas att Amor skjuter er i rumpan..

Hoppas också att ni ätit mkt godis!

 

//Idahoo, Veris Hannis...

Av vianna - 11 februari 2012 17:17

Hej Veris här!! Ledsen att jag inte har skrivit på så länge jag har varit aldeles för upptagen. Men aja idag har jag varit och shoppat. Jag köpte blanannat:

   En ögonfransböjare på ICA MAXi för 20 spänn jaja nu ska jag äta. Hejdå!!

   

Av vianna - 11 februari 2012 16:50

Hej allihopa! Hannis här. Just nu har jag precis sminkat färdigt mig. För att min bror fyllde 20 år förra veckan, och släkten kommer nu klockan 5! Jag har ingen bild på min sminkning, för att webbkamera på min dator funkar inte, och jag orkar inte ladda upp bilden från kameran. Men jag kan ju förklara lite hur jag gjorde, så får ni väl testa och se resultatet! Okej, jag började med att ta lite puder i hela ansiktet. Sen tog jag lite glitter vid kindbenen och lite rouge. Sen tog jag en guldig cremé ögonskugga, över helaögonlocket. Efter tog jag lite brun ögonskugga, för sotighetens skull. Sen tog jag en eyeliner vid fransraden, och lite under ögonen men bara pyttelite. Sen, fyllde jag på med pyttelite av en kolsvart eyeliner på en liten pensel, och fyllde i. Och sist tog jag ett ljusrosa läppstift! Jag blev jättenöjd, och sminkningen passar mig jättebra! 


Hejdå!


 

Av vianna - 11 februari 2012 08:59

Sorry att vi inte har varit så updaterade, men aja idag ska jag till IKEA och handla lite grejjor...!

Jag tror jag ska köpa lite smink..!

 

Av vianna - 9 februari 2012 07:58

Hej Veris här! Nu måste jag skynda mig till skolan så jag inte kommer försent även fast jag bor typ en 10 meter från skolan jag och Idahoo och Hannis går på. Tjingeling!                                     

Av vianna - 8 februari 2012 18:20

Hej allihopa! Just nu så ska jag bara skicka iväg ett snabbt inlägg, för att senare åka till *******, och titta på bilar om bmw och titta på Måns Zelmerlöw! Dom kommer också ha plockmat och dricka så att det kommer bli kul ^^

En bild på Måns.

l

l

l

v


Jag tycker att han är ganska så snygg, men inte så jätte.


   

Av vianna - 8 februari 2012 15:59

Hej Veris här! Nu är jag med en kompis som jag kallar soffan och vi har kollat på tv typ hela tiden men nu pratar vi med Idahoo och Hannis på Skype.

   

Av vianna - 7 februari 2012 20:36

Hej idag har jag varit i skolan och vi hadde ett förhör på 6:ans tabell...


 

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards