vianna

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av vianna - 4 februari 2012 20:40

Nu siter jag och kollar på mello och bloggar!

Kul att anagina är programledare för hon är jätte rolig!

Hoppas ni gillar mello!

Jag tycker att Shan Banan och Loreen var bäst!

//Idahoo..

Av vianna - 4 februari 2012 20:06

Hej Veris här! Nu börjar Mello (Melodifestivalen) kan inte skriva mer.

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 19:14

Hej Veris här! Alldeles nyss kom jag hem från Hannis! För jag Hannis och Idahoo var idag hemma hos Hannis. Men nu sitter jag och äter mat samtidigt jag pratar med Idahoo på skype. Här kommer en bild.  Jag vet ej vad det är men jag bara tog något jag hitta på datorn.

Hejdå//Veris<3<3<3<3 

Av vianna - 4 februari 2012 19:13

Nu sitter jag och håller på min mina naglar och pratar med veris på skype!

Jag kanske kan lägga upp en bild om det funkar!

Snaaart bööörjaaaar meeeeelloooooooo!!

Jäääääääääääääääääääääää!!!!!

Jag ska äta snart och till efterätt ska vi äta brownis men hallon sorbet!

P.S tack alla som läser våran fina blogg!

//Idahoo...

Av vianna - 4 februari 2012 16:19

Heej alla fina läsare!

Nu är jag hos hannis och väntar på veris ska komma!

Hon har värdens sööötaste nin (kanin)!

Hon heter snufsan men kallas snufsis!

Hannis ska kanske lägga ut en bild på henne!

// Idahoo!

Av vianna - 4 februari 2012 15:42

Hej! Hannis här. Som ni kanske ser så gjorde jag om headern lite så att det blev lite mer smink och nagellack!

Nu hoppas jag bara på att Veris och Idahoo gillar det! Ja, Veris jag ska ringa dig nu ♥

Av vianna - 4 februari 2012 15:39

Nu sitter jag och väntar på att Hannis ska ringa för vi kanske skulle va idag så ring hannis ring ring ring ring ring ring ring nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 14:52

Hej Veris här! Nu har jag presic kommit hem från Fotbollen och efter fotbollen var jag hos mormor och morfar och fika för ena min moster fyller år snart. På fotbollen blev jag skit trött men jag lärde mig en ny fint :) så det var ju bra. Jag har godis förbjud till vi ska åka till USA och det är på sommaren så jag tänkte frästa mig själv lite kolla: Jag älskar choklad mest!!!!!!!!!!!!!!



 HEJ DÅ GODIS....eeeh....läsare menar jag          //Veris  

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards