vianna

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av vianna - 6 februari 2012 21:07

Hej Veris här! Jag hadde inge att göra så jag tänkte skriva lite. Jag har skrivit en låt allafal lite på en låt men jag ska fort setta på den. Jag har även skrivit massa andra låtar som t.e.x " Jag är en photograf" och "Jag har allt jag ville" m.m Jag älskar att sjunga och så det har jag nog fått från min pappis (pappa) för han har gjort tre skivor och jag sjunger med i några av hans låtar  (det är jätte roligt att sjunga). Tänk imorgon så ska jag testa spel gittar  på en gittar skola elr vad man ska säga. Vi ska fixa iårdning min gittar om jag tycker det är roligt, jag tänkte att den skulle vara ljus-blå men halsen ska vara vit och sen ska det såt mitt namn på (det blir nog snyggt) men första gången ska jag låna en. Hejdå!!

   

Av vianna - 6 februari 2012 20:01

Hej allihopa! Hannis här igen! Har fixat olika bilder, som vi ska andvända i slutet av inläggen!


Kan visa!




Bra va?!



       

Av vianna - 6 februari 2012 19:49

Hej alla läsare! (Om vi har nåra). Just nu är jag jätteglad, för att jag och mamma har precis beställt ett jättesött mobilskal till min htc! Ni ska få se en bild på den!

.

.

.

.

.

\/



Visst är den söt!!!

Åh, vad jag längtar tills den kommer!!  


//Hannis ♥  

Av vianna - 6 februari 2012 18:27

Tjabba Veris här! Nu har jag precis kommit hem från dansen och imorgon ska jag pröva på gittar det blir säkert roligt.  Idag fick vi våra svar på SO-provet jag hadde alla rätt 24/24 (heja mig). Nu pratar jag med Idahoo på skype. Men nu ska jag äta pankisar (pankakor). Hejdå!!

//Veris<3<3 

Av vianna - 6 februari 2012 16:27

Hej alla söta läsare! Nu sitter jag med veris och bloggar.

Hon ska lägga ner allt mitt smink i en låda, lite konstigt men aja!

//Idahoo..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards