vianna

Alla inlägg under februari 2012

Av vianna - 5 februari 2012 12:29

Hej allihopa! Hannis här. Ja, igår var det ju melodifestival, och jag tittade. Min favorit var helt klart Loreen. Men allvarligt? Hur kan Sean Banan komma och sjunga och tro att han ska representera sverige, i eurovision? Han är helt dum i huvudet och dessutom var hans låt jättedålig! Han bara "roooommpppaaa" och tror att han är rolig, men han är nån dum taliban. Jag HATAR honom. Bara så att ni vet, HATAR.



Dumma Sean!  

Av vianna - 5 februari 2012 08:39

Hej Veris här! Vem tyckte ni var bäst i Melodifestivalen? Jag tycker Marie med låten "salt and pepper". Svara genom komentarer!!

Puss och kram.

//Veris 

Av vianna - 5 februari 2012 08:13

Hej Veris här! Nu sitter jag framför datorn och väntar på att klockan blir 10 för då kan jag ringa Idahoo. För vi skulle åka skidor idag för skidbaken öppnade igår. Jag tyckte att det var lite tråkiga sångare på Mello (Melodifestivalen) igår jag tyckte Marie var bäst med sin låt "Salt and pepper". Jag tycker det var syn att hon inte gick vidare eftersom hon var pogramledare iMello föraåret och att hon var typ den enda som sjöng alvarlig. Men Loreen tyckte jag också var bara till sin låt "Euphoria". Dead By April tyckte jag också var ganska bra men mest när den där killen utan kepa sjöng. 

Häftig bild visst!   

Baaaj Baaj

//Veris 

Av vianna - 5 februari 2012 07:45

Hej Veris här! Jag tänkte visa en nageldesign och hur man gör den (den fins även på Youtube där jag heter MissVB8000). Kolla:

Rätt så snygga väl jag fik typ jobba en timme med andra handen!!!

(Jag är inte bra på att uttala engelska)

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 20:40

Nu siter jag och kollar på mello och bloggar!

Kul att anagina är programledare för hon är jätte rolig!

Hoppas ni gillar mello!

Jag tycker att Shan Banan och Loreen var bäst!

//Idahoo..

Av vianna - 4 februari 2012 20:06

Hej Veris här! Nu börjar Mello (Melodifestivalen) kan inte skriva mer.

//Veris 

Av vianna - 4 februari 2012 19:14

Hej Veris här! Alldeles nyss kom jag hem från Hannis! För jag Hannis och Idahoo var idag hemma hos Hannis. Men nu sitter jag och äter mat samtidigt jag pratar med Idahoo på skype. Här kommer en bild.  Jag vet ej vad det är men jag bara tog något jag hitta på datorn.

Hejdå//Veris<3<3<3<3 

Av vianna - 4 februari 2012 19:13

Nu sitter jag och håller på min mina naglar och pratar med veris på skype!

Jag kanske kan lägga upp en bild om det funkar!

Snaaart bööörjaaaar meeeeelloooooooo!!

Jäääääääääääääääääääääää!!!!!

Jag ska äta snart och till efterätt ska vi äta brownis men hallon sorbet!

P.S tack alla som läser våran fina blogg!

//Idahoo...

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards