vianna

Alla inlägg under mars 2012

Av vianna - 29 mars 2012 19:57

Hej Veris här!! Nu har jag opererat mig. Det ging jätte bra. När jag kom hem vilade jag och sen gjorde jag en ny nageldesign, med mitt nya nagela.

 

Mina NEON nagelack!!

Hejdå!!  

Av vianna - 28 mars 2012 21:18

Hej Veris här! Nu har jag kommit hem från tjej kvällen, jag köpte ett GULT  jätte snyggt nagelack. Kolla:

     

Snyggt väl!

Snart en ny nageldesign med gult.

Hejdå!!

   


Av vianna - 28 mars 2012 17:38

Hej ni ska jag snart gå till tjejkvällen, det kommer komma bilder senare på haul m.m

Hej dåå!

 

Av vianna - 28 mars 2012 15:21

Hej Veris här! Nu sittter jag och spelar msp och pratar med en tjej på skype medans Idahoo fixar mitt hår. Imorron ska jag operera mig det ska bli sköt och lite läskit, men inte så mycket för det är femte gången.

Hejdå!!

   

Av vianna - 27 mars 2012 20:52

Tja Veris här! Imorron ska jag gå på tjej kväll med idahoo. Det ska bli roligt. Idag var jag med två kompisar. Vi lekte blollkull, spela pingis och spela tv-spel. Det var jätte roligt. Presic som Idahoo har jag gjort massa hejdå bilder. Men i slutet får ni se en av dom, som Idahoo kommer jag byta då och då. Hejdå!!!

   

   


Av vianna - 26 mars 2012 19:22

         

De är alla bilder jag gjort på picnik.

Jag har tagit alla bilder själv!

Bye!  

Av vianna - 26 mars 2012 19:02

Hej, idag har jag gjort en ny blid till slutet av inlägget!

Såhär ser den ut:

 

Men jag ska göra flera så jag kommer att varigera mella dem!

Bye!

 

Av vianna - 26 mars 2012 16:40

Hejsan allihopa! Hannis här. Efterbliven som jag är, så kom jag inte på någon bra rubrik. Men iallafall. Idag har det varit en vanlig skoldag ... matte, slöjd, svenska osv. Just nu sitter jag och lyssnar på One Direction musik. Jag är ett stort fan av de fem killarna. Min absoluta favorit är ZAYNIIH! ♥♥♥♥ Okej, fett överdrivet men endå. Alldeles nyss blev jag färdig med ett par Cupcakes som jag bakade nu för en timme sen. Jag fixade också en ny "Hannis" bild. Ni kan få se den i slutet av inlägget. 


Ni kanske inte visste att jag har världens  bästa kanin! Hon heter Snufsan och är uber gullig! 


Hah, där ligger hon och sover! ^^ <3





    



Åh, hon är bara för söt!


Hejdå!


 

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards