vianna

Alla inlägg under mars 2012

Av vianna - 16 mars 2012 07:42

Hejsan allihopa! Det här är tredje dagen jag är hemma, för att jag är sjuk. Jag är jätte snorig och sedan kliar det i ögonen. Men, det blir nog lite mer blogginlägg också!  


   


Hejdå!


 

Av vianna - 15 mars 2012 18:03

Hej idag har jag varit i skolan men nu så hadde jag tråkigt ovh ritade på paint (kollade på hannis inlägg).

Så jag tänkte lägga up en bild på den.

Ganska fin va?

Den är anpassad för bloggen, det står ju "vianna" på den.!

Lite konstig men jag vart nöjd endå..

   

Av vianna - 15 mars 2012 16:28

Hej allihopa! Hannis här. Jag hade tråkigt, så jag ritade en bild på Paint. Den blev väl ... sådär. Antar jag. Det ska föreställa ... jag, en tantig tonåring? :)



Haha,okej, jag SUGER på att rita i Paint!


   

Av vianna - 13 mars 2012 21:09

Hey Veris här!! Leden att vi inte har skrivit på så läng men jag har vart sjuk och jag har blivigt galen i kulor igen.

En bild på min söt nos Millis (Milla)!

   

Hejdå!!!

   

Av vianna - 10 mars 2012 10:47

Hej allihopa! Nu har jag fixat en ny design igen! Jag blev jättenöjd! Jag tyckte att det skulle passa med svart-vitt, och det gjorde det! Hejdå!


 

Av vianna - 7 mars 2012 07:35

Hej Idahoo här!

Nu ska jag snart til skolan men först ska jag ringa Hannis för vi brukar cykla på morgonen, så nu ska jag ringa!

Bye!

 

Av vianna - 6 mars 2012 18:16

Ledsen för dålig update från min sida men jag har liksom inte pallat men aja... nu gör jag ju ett inlägg!

På lördag ska vi somsagt på ett kändis party, jag vet inte vad jag ska klä ut mig till..

Kanske nu kan komma med förslag?

Nu lyssnar jag på lite musik bland annat: Amazing med Danny, Ai Se Eu Tu Pego med Michel,

Sean den första Banan med Sean och Soldiers med Ulrik Munther.   

Tjaba!

Av vianna - 6 mars 2012 07:56

Hej Veris här!  Nu ska jag snart gå till skolan men tänkte göra ett snappt inlägg. Vår kompis Ida (Inte Idahoo i bloggen) ska ha ett kändis kalas så man ska klä ut sig till valfri kändis. Jag tänkte att jag skulle klä ut mig till Ulrik Munther. Vad tycker ni. Vet ni en till sak att vår katt ska få ungar. Det är två haankatter som springer rut på vår tomt hela tiden.

   

Hejdå!!

   

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards