vianna

Alla inlägg under mars 2012

Av vianna - 23 mars 2012 18:20

Heej, denna vecka har jag varit hemma rätt så mkt men aja. Igår gjorde jag en nagel design och 3 krämögonskuggor, här kommer några bilder!

     

Av vianna - 20 mars 2012 16:00

Hej Veris här! Nu har jag spelat lite på Happy Wheels! kolla bildern:

             

Haha  :D

Hejdå!!

   

Av vianna - 20 mars 2012 14:51

Hej Veris här!! Nu pratar jag med min kompis Alicia på Skype och har presic ätit en youghurt. Idag har jag varit på skolan, det var roligas på jumpan. Snart är det tjej kväll jag vet inte när men snart. Nu ska jag snart till gittaren.

En bild: 

   Haha!

Hejdå!!    

AJ!

Av vianna - 19 mars 2012 16:20

Hej, Hannis här! Tyvär har jag blivit sjuk ... IGEN! Det är väldigt störande att behöva snyta sig 10 gånger i minuten och vara jätte trött. Men som vanligt så blir jag lite bättre av att spela Happy Wheels! Om ni inte har gått in där än, så kan ni klicka in här: http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php                                                                                                                                            Som vanligt hände det en väldigt rolig grej, kolla här!


Klicka på bilden för att få den större.


Haha, aj?


   






Av vianna - 18 mars 2012 15:56

Hej allihop, Veris här!! Idag har jag shoppat dethär:

 

En tröja från Cubus!

   

Ett par jeans från Cubus (ignorera Röran bakom mig)! 

(Jeans + tröja 199 kr) 

   

och en lila hårmascara från H&M 99kr!

Jag köpte också ett par ögonskuggur på H&M men dom var till min granne så dom är in slagna!!!

Hejdå!! 


   



Av vianna - 18 mars 2012 13:27

Hej Idahoo här!

Nu håller Hannis och jag på att fixa sims på hennes dator, för jag har rätt så många så då kunde vi installera det.  

P.S hon har ramptjuset...

     

Av vianna - 17 mars 2012 13:51

Hejsan allihopa, Hannis här. Idahoo har sovit över hos mig, men nu har hon gått hem. Men jag hade tråkigt, så jag spelade Happy Wheels! Det är ett roligt spel som man hittar här: http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php  Det spelet går ut på att man ska klara sig igenom olika banor m.m Men i alla fall, när jag spelade, så blev min gubbe spetsad i rumpan!  




Jag väntar också på att mitt Sims 3 I Rampljuset ska bli färdigt också!




Hejdå!


     



Av vianna - 16 mars 2012 14:29

Säg någonting som inte  är perfekt med Selena.




Och hennes skratt:



           


         

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards