vianna

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av vianna - 8 juli 2012 21:47

Hejsan allihopa! Hannis här! Haha, har tänkt på en sak, Veris har ju åkt till USA, så hon kan inte blogga. Men förut så sa Idahoo och Veris hela tiden att jag skulle blogga, men nu är det dem som inte bloggar?! 


Igår så hade vi en liten "fest" för mig, för jag fyller 11 år på tisdag. Jag fick bland annat en Avril Lavigne parfym, Wild Rose, lite smink, nagellack Top Model saker och lite smyckesskålar.


Min kusin Fancy (Fanny) har sovit hos mig inatt och ska sova över inatt också. Imorgon ska vi förhoppningsvis åka ut på sjön, med Johan, Marie, Christel och Steig. (Mammas och pappas kompisar) Och Fancy såklart! Så det ska nog bli kul!


Aja, nu ska jag sova, somnade inte före klockan ett iallafall, och så blev jag väckt vid halv tre! Lite jobbigt, men det ska bli skönt att få sova!



Godnatt!


 


 

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som gillar smink och naglar m.m!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards